



| Екскурзија млађих разреда 5.6.2022. Једнодневна екскурзија млађих разреда је реализована 5.6.2022.године на релацији Разбојна-Житорађа, Дољевац, Лесковац, Врање, Врањска Бања- Ниш - Разбојна. За време путовања, владала је весела атмосфера .Ученици су уз пратњу својих учитеља , водича из агенције и директора школе обишли музеј-кућу Боре Станковића и центар Врања. Кућа Боре Станковића је подигнута давне 1855. године и налази се у Баба Златиној улици, која је добила име по Бориној баби по оцу.. Данас је у овој кући смештен музеј који припада Народном музеју Врање. Затим смо обишли Врањску Бању. То је Бања са најтоплијом минералном водом у Европи. Вода температуре од 94° до чак 110°C, капацитета 140 литара у секунди, избија на површину земље из десетак извора. Значај ове воде је и у изузетном лековитом својству( минерална, богата сумпором, благо алкална), успешно помаже у лечењу свих облика реуматизма, неуролошких обољења, пострауматских стања, болести органа за варење, гинеколошких и кожних обољења. Путовање смо наставили до Ниша, где смо возићем обишли нишку тврђаву. Нишка тврђава се уздиже на десној обали реке Нишаве и спада у најзначајније и добро очуване споменике ове врсте на Средњем Балкану. Саграђена је на остацима античког, византијског и средњевековног утврђења. Током извођења екскурзије, сви ученици су били заинтересовани за садржаје, дружили се и упознавали са ученицима других одељења. У потпуности су реализовани постављени циљеви и задаци(социјализација ученика и стицање искустава у колективном животу, уз развијање толеранције и одговорног односа према себи, другима, окружењу и културном наслеђу; упознавање културног наслеђа и привредних достигнућа; упознавање природно-географских, културно-историјских знаменитости и лепоте места и околине; проучавање објекта и феномена у природи; уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима; развијање интересовања за природу и еколошке навике; упознавање начина живота и рада људи појединих крајева; развијање позитивног односа према: националним, културним и естетским вредностима).В.Вељић, В.Ђошић |
|
| Jednosmenski rad- ucenici iz maticne skole od 1-4.razreda, nastavnik, Vesna Burgic Tema: Grafika- ugljen |
|
| Ученичка задруга |
|
| Једносменски рад- ученици из матичне школе од 1-4.разреда , наставник, Весна Бургић Тема: Магнети од гипса |
|
| Васкршње активности- Жуње, 2022. |
|
| Hand in hand for homeland Projektne aktivnosti nase skole u okviru projekta Hand in hand for homeland |
|
| Дани Доситеја у Дупцима Подручно одељење у Дупцима учествовало је у обележавању дана Доситеја Обрадовића. |
|
| Благовести у Дупцима |
|
| Martovske aktivnosti u okviru projekta Martovske aktivnosti u okviru Etwinning projekta "Hand in hand for homeland"... Učenici su zasađivali biljke, vodilibrigu o napuštenim životinjama, napravili kućice za ptice..... Aktivnosti sa učenicima sprovele: M.Trošić, S.Čolovejić, S.Komatina Suzana Komatina |
|
| Etwinning projekti-HAND IN HAND FOR THE HOMELAND Наша школа је од почетка фебруара укључена у Etwinning projekат "HAND IN HAND FOR THE HOMELAND". Запослени који воде пројекат су: Слађана Чоловејић,проф.разредне наставе, Марија Трошић, проф.енглеског језика и Сузана Коматина,стручни сарадник-педагог. У пројекат је укључено 15 ученика од 4-8.разреда. Ученици и наставници имају различите активности у пројекту и његова рализација ће трајати до краја маја. У пројекат су укључене следеће државе : Турска, Италија, Хрватска, Албанија, Шпанија,Румунија. О пројекту:Ово је пројекат подизања свести о томе како помоћи нашој заједничкој домовини: Земљи. Живимо у временима планетарне кризе која утиче на сва жива бића. Ова застрашујућа криза је резултат људске несвесне потрошње и злоупотребе ресурса. Сада када смо ми као људска бића одговорни за проблеме са којима се Земља суочава, морамо преузети одговорност за решавање ових проблема. Морамо да предузмемо акцију руку под руку и да трансформишемо оно што је можда најважније у нашим односима: онај са природом. До сада су реализоване активности: израда постера на тему Дан безбедног интернета (8. фебруар) и ученици су одрадили лого који одговара теми пројекта. С.Коматина |
