Датум: 14. April 2022 07:08 Категорија: Обавештења
Наша школа је од почетка фебруара укључена у Etwinning projekат "HAND IN HAND FOR THE HOMELAND". Запослени који воде пројекат су: Слађана Чоловејић,проф.разредне наставе, Марија Трошић, проф.енглеског језика и Сузана Коматина,стручни сарадник-педагог. У пројекат је укључено 15 ученика од 4-8.разреда. Ученици и наставници имају различите активности у пројекту и његова рализација ће трајати до краја маја. У пројекат су укључене следеће државе : Турска, Италија, Хрватска, Албанија, Шпанија,Румунија. О пројекту:Ово је пројекат подизања свести о томе како помоћи нашој заједничкој домовини: Земљи. Живимо у временима планетарне кризе која утиче на сва жива бића. Ова застрашујућа криза је резултат људске несвесне потрошње и злоупотребе ресурса. Сада када смо ми као људска бића одговорни за проблеме са којима се Земља суочава, морамо преузети одговорност за решавање ових проблема. Морамо да предузмемо акцију руку под руку и да трансформишемо оно што је можда најважније у нашим односима: онај са природом. До сада су реализоване активности: израда постера на тему Дан безбедног интернета (8. фебруар) и ученици су одрадили лого који одговара теми пројекта. С.Коматина
Активности наших ученика можете погледати на линку испод:
https://twinspace.etwinning.net/225528/home
У оквиру пројекта реализоване су следеће активности:
REVISED AND ADJUSTED PLAN
FEBRUARY: introduction
Introductory webinar with teachers to reshape the pre-plan
Introducing teachers & students
Carrying out a logo contest among partner schools
Carrying out a pre-survey among students and analyzing the results
Raising awareness about eSafety on Safer Internet Day
Making a project map with participant schools
Getting parental consent petitions from the students
Arranging the task distribution among partners
Organizing a chatroom meeting
MARCH: hand in hand for living things
Warm-up activities
Online meeting with teachers & students
Acts of goodness (planting trees, feeding animals etc.)
e-Book: writing fables (students will decide on the details)
World Wildlife Day (students will decide on the details)
APRIL: hand in hand against wasting things
Warm-up activities
Online meeting with teachers & students
Acts of goodness (recycling, saving water, energy etc.)
e-Magazine: preparing a "green" magazine (students will decide on the details)
Earth Day (students will decide on the details)
MAY: evaluation
Applying post-surveys for students, teachers, parents & analyzing
A common evaluationary activity
Making a project brochure
Preparing an online exhibition
Slađana Čolovejić, Marija Trošić i Suzana Komatina
S